Social Icons

vineri, 30 octombrie 2009

Despre mine !


Numele meu este Florin Grigore şi imi am radacinile in judetul Olt, mai exact in comuna Obârşia, satul Câmpu-Părului. Locuiesc in Bucuresti dar imi petrec cea mai mare parte a timpului prin tara, luând parte la diverse spectacole si evenimente private.

Am absolvit scoala primara si gimnaziul in Comuna Obârşia iar la 14 ani am plecat in lume... Am fost admis la Seminarul Teologic si apoi am urmat facultatea, masteratul si doctoratul in Teologie.

Dragostea pentru muzica m-a indemnat sa fac mai mult, astfel mi-am dat licenta in teologie, la catedra de muzica, avand ca indrumator pe maestrul Marin Velea, preot si profesor la catedra de muzica a Facultati de toeologie, iar disertatia cu parintele Ion Isaroiu, lucrarile fiind: “Profesorul si muzicologul George Breazul - Viata si activitatea didactica si muzicologica”, respectiv “Muzicologi Romani inspirati din Muzica Bisericeasca”.

In anul 2008 m-am inscris la Facultatea de Muzica din Bucuresti, cursurile de zi, cu mare placere si pasiune, pe care am absolvit-o in anul 2011.

Am cântat  de cand ma stiu. Copil fiind, cantam la serbarile scolare....mi-amintesc cu drag.... sau la orele de dirigentie si muzica, la rugamintile prietenilor, colegilor sau a celor care organizau diferite petreceri private.

Mi-am lucrat vocea prin lectii de canto, cu d-na profesoara Florentina Pliundra, la Liceul de Muzica Dinu Lipatti din Bucuresti iar in anul 2007 am intrat in Trupa Etno, proiect pe care il desfasor si acum alaturi de doua minunate dansatoare etno.

Dupa absolvirea facultatii cu ajutorul unui prieten bun, Anghel Tudor, am finalizat un material de muzica populara care era, de fapt, un proiect pe care il iniţiasem cu multi ani in urma. Cu multa munca si truda am reusit sa-l ducem la bun sfarsit alaturi de maestrul Aurel Blondea si Orchestra Doina Gorjului. Acum lucrez la cel de al 2-lea album de muzica populara si de petrecere.

Am participat la diverse evenimente organizate in tara, (nunti, botezuri, zilele oraselor, etc,) dar si pentru romanii din diaspora romaneasca.
Imi doresc sa va fiu pe plac si cat mai aproape de sufletele si inimile voastre prin cantecele mele, interpretate solo sau cu Trupa Etno.

Va multumesc tuturor celor care ma ascultati, ma apreciati, ma urmariti si imi sunteti alaturi!
Sper sa petreceti minute placute vizualizand acest blog, meritul deosebit fiind al celei mai dragi si fidele admiratoare Alina din Bacau!




2 comentarii :

Anonim spunea...

esti ceea ce trebuie:*

Anonim spunea...

FLORIN GRIGORE,UN INTERPRET DE EXCEPTIE,O VOCE DEOSEBITA.UN OM CU UN SUFLET MARE ,UN PRIETEN ADEVARAT.ITI DORESC SA AI MULT SUCCESC IN CARIERA MUZICALA SI MULT NOROC IN VIATA.PUPICI MULTI SI DULCI!!!!!