Social Icons

duminică, 1 ianuarie 2012

La multi ani, 2012!

                                     Oficial, anul 2012 si-a luat locul si a inchis toate usile lui 2011!

  Dupa o zi plina de evenimente, alergatura (Iasi, Vaslui, Chisinau, Bucuresti) m-am adunat si eu putin acasa si vreau sa va urez un An Nou in care sa fiti sanatosi, sa va realizati toate gandurile si dorintele, sa aveti doar bucurii, fericire si momente frumoase, sa imi fiti alaturi si sa va ofer momente speciale, sa fiti mai buni si mai optimisti iar momentele mai grele sa le treceti cu fruntea sus si cu stoicism!

                                                LA MULTI ANI, 2012! 

    Cu respect,
         al dvs Florin Grigore

Un comentariu :

Program liga 1 spunea...

Buna ziua
Imi cer scuze ca va deranjez insa va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://i-love-iasi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Program liga 1.
Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra( adresa mea de mail este iacob_ctin@yahoo.com).
O zi buna va doresc